Nov 18, 2016

Taste of Old-School Anime and Mamoru Oshii's Works

In case you like retro animation, check out my list of twenty old-school anime that you might have missed, and if you are into (or haven't been introduced to) Mamoru Oshii's oeuvre, then click for the twelve of his best works that are not Ghost in the Shell (at Taste of Cinema). 
 
(Patlabor movies are not included, because I find them uninvolving on many levels. And Urusei Yatsura 'dyptich' is also omitted, since I'm not very fond of the original author Rumiko Takahashi's style.)

Avalon (2001)

2 comments:

  1. Odlicna lista Oshii filmova. Ja sam veliki fan Patlabor filmova. Pogotovu drugog dela. K. Ito je odradio vrlo dobar posao na nivou price i same politicke pozadine ( koja me interesuje, pa mozda to doprinosi boljoj oceni ). I sama estetika P2 je kasnija dodatno usavrsena u GITS. Elem, jedino mi je malo zao sto se vise nije ukljucio u dalji razvoj anime i nekako anime ostavio po strani. Da je pokusao nesto kao Masao Maruyama.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala! :)
      Kao fan Ošijevih dela, imao sam ogromnu želju da mi se svide Patlabor filmovi (iz nekog razloga sam ih dugo zaobilazio), ali su mi oba delovala suvoparno, čak na trenutke i dosadno (naročito prvi), uprkos odličnoj animaciji i činjenici da su prilično drugačiji i ozbiljniji od mnogih animea.

      Delete